Ziaja Sopot Spa Peeling gommage wygładzający 30+

Błękitny peeling gommage do aktywnej pielęgnacji cery po 30 roku życia. Działa keratolitycznie na martwe komórki naskórka. Doskonale wygładza i lekko rozjaśnia skórę. Pobudza naturalny proces jej odnowy. Skutecznie nawilża skórę Wpływa kojąco na podrażnienia. Zmniejsza napięcie powierzchniowe naskórka.

Pojemność: 60ml
Cena: 8-9zł
Sklep: apteka


Przy mojej wrażliwej i naczynkowej cerze nie mogę używać peelingów mechanicznych i dlatego sięgam tylko po te enzymatyczne, które też nie zawsze mi pasują. Do Ziaji gommage mam mieszane uczucia, bo raz jest wszystko ok, a raz mnie uczula;/ Teraz jestem na etapie, że wszystko jest w porządku, ale w sumie skróciłam czas trzymania go na twarzy do minimum czyli 2 minuty.

Po peelingu moja cera jest wygładzona i rozjaśniona. Mam też wrażenie, że peeling zwęża pory. Do tego jest wydajny i tani.

W chwilach gdy mnie uczulał, moja cera była już podrażniona przez inne kosmetyki, więc nie polecam stosować na uszkodzoną czy podrażnioną cerę.

Skład: Aqua (Water), Methyl Gluceth-20, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Canola Oil*, Octyldodecanol Sodium Polyacrylate, Carbomer/Papain Crosspolymer, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Algin, Laminaria Digitata Extract, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Sorbitol, Algae Extract, Panthenol, Retinyl Palmitate, Trilaureth-4 Phosphate, Methylparaben, Ethylparaben, Diazolidinyl Urea, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide, CI 42090 (FD&C Blue No.1)


Może kiedyś do niego jeszcze wrócę, ale teraz szukam czegoś nowego. Jeśli nic nie znajdę to wracam do peelingu enzymatycznego z Flosleku, bo swojego czasu bardzo go lubiłam;)

Znacie peeling Ziaja gommage? A może polecicie mi swojego enzymatycznego ulubieńca?

Komentarze

  1. Ja też zamierzam przerzucić się na peeling enzymatyczny.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może Twojej cerze enzymatyczne peelingi będą lepiej służył;)

      Usuń
  2. Ja używam tylko zwykłych peelingów, bo po enzymatycznych nie widzę żadnych efektów i skóra nie jest dostatecznie oczyszczona i złuszczona, ale gommage się sprawdzają w przypadku cer wrażliwych,a ja takiej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasami tęsknie za zwykłymi peelingami, ale nie mogę ich używać;/
      też kiedys nie widziałam efektów po enzymatycznych peelingach, ale to było za czasów gdy jeszcze moglam używać mechanicznych.

      Usuń
  3. Lubię go :) I dziwię się, że już tyle lat jest na runku a jeszcze popuratności nie zyskał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go , ale i tak jestem osobą która może używać tylko delikatnych peelingów ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki delikatny peeling możesz polecić? ten z ziaji w sumie też jest delikatny;)

      Usuń
  5. Seria Sopot się u mnie nie sprawdziła. Używałam dawno temu, ale nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ta seria jakoś nie kusi, a jak wiesz enzymatyczne peelingi w ogóle nie są mi po drodze ;)

    A miałaś ten z serii Ziaja Pro? On podobno jest świetny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam tego z serii Pro, chyba czas się nim zainteresować;)

      Usuń
  7. ja nie lubię peelingów enzymatycznych, mam wrażenie że nic nie robią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo jednak peelingi enzymatyczne są delikatniejsze w działaniu i jeśli zdzieraki dobrze Ci służą to nie docenisz tych enzymatcznych ;d

      Usuń
  8. Pierwszy raz o tym czytam. Z peelingów enzymatycznych mam ten z Perfecty i Lirene. Tego nie widziałam do tej pory.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty