Koszyk z zakupami Grudzień 2017

Z dużym opóźnieniem prezentuje Wam moje grudniowe zakupy, ale musicie wiedzieć, że miałam długą świąteczno-noworoczną przerwę od blogowania, a teraz brakuje mi przede wszystkim światła do zdjęć. Gdy mam wolne jest pochmurno, gdy jestem w pracy świeci słońce. Ostatecznie zrobiłam zdjęcia przy lampce biurkowej, bo chyba nigdy nie powstałby ten post, grr... Wracając do zakupów to większość z nich to zdobycze z Polski. Przemyślałam wszystko trzy razy zanim coś trafiło do koszyka. No i koniec końców jestem bardzo zadowolona i nie mam żadnych wyrzutów sumienia. Zapraszam do oglądania ;)


Nawiązałam jedną blogową współprace i niebawem pokaże Wam na blogu maski i pudry do kąpieli firmy Initiale. Produkty te mają łagodne, naturalne składy, więc długo się nie zastanawiałam nad przyjęciem tej propozycji. Kiedyś już miałam okazję używać ich masek klik,klik i byłam zadowolona.


Tym razem przetestuje maski Algi Morskie i Kwiaty Polne oraz pudry do kąpieli Kozie Mleko i Zielona Herbata. Uwielbiam kąpiele w wannie, ale niestety nie mogę używać zwykłych płynów do kąpieli czy jakże pięknych kolorowych babeczek. Większość mnie uczula, a niektóre powodują nawet infekcje intymne;/ Sama robię sobie sole oraz kule do kąpieli klik. Fajnie jednak będzie mieć coś gotowego w zanadrzu. Oby Initiale dało rade!


Na pielęgnacji twarzy raczej nie oszczędzam i lubię testować nowości z tej dziedziny. Do koszyka tym razem wpadł krem do twarzy 100% Pure Tomato Lycopene oraz krem pod oczy Alkemie Better Than Botox. Obydwa produkty nie należą do najtańszych, także mam nadzieję, że mnie nie zawiodą.


Postanowiłam poznać bliżej firmę Miodowa Mydlarnia i skusiłam się na masło do twarzy i ciała z woskiem pszczelim Ambrozja oraz na naturalne mydło z miodem, pyłkiem i woskiem pszczelim Karotka. Kupiłam też krem dla mojego mężczyzny o świetnej nazwie Gentelmen oraz masło dla przyjaciółki o nazwie Dla Królewny. Tych ostatnich dwóch produktów nie ma na zdjęciu, bo masła już powędrowały do swoich nowych właścicieli. Jak na razie jestem bardzo zadowolona ze składów i uroczych opakowań. Miło, że firma dorzuciła do zamówienia próbki. Chętnie sprawdzę jak działą i pachnie Regenerujący peeling do ciała z woskiem pszczelim, olejem konopnym, makuchem dyniowym i energizującymi olejkami eterycznymi oraz balsam do rąk Trawa Cytrynowa.


Zaopatrzyłam się też w podkład mineralny Neauty, który od dawna wielbię klik, ale z braku łatwego dostępu od jakiegoś czasu zastęowałam go podkładem EDM klik. Chciałam sobie przypomnieć działanie podkładu Neauty, a przy okazji capnęłam jeszcze róż. Plus za gratisy do zamówienia ;)


Na koniec zostawiłam moje perełki z pod choinki. Perfumy Coco Chanel Coco Mademoiselle oraz puder rozświetlający Benefit Dandelion. Na razie napisze tylko, że puder Benefit mnie troszkę rozczarował, ale jeszcze dam mu szansę, bo używałam go gdy byłam chora, a wtedy moja cera bywa bardzo kapryśna.


Które nowości najbardziej Was zaciekawiły? O czym chciałybyście poczytać na blogu?

Atina.

Komentarze

  1. Ciekawi mnie ten podkład mineralny, bo jak do tej pory wiele lat stosowałam Annabelle Minerals i jakiś czas Pixie. Może kiedyś i do niego dojdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie Annabelle Minerals się nie sprawdziło, z Pixie miałam kilka próbek i dobrze je wspominam ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tyle się o nim naczytalam pozytywów, że muszę sprawdzić jego działanie na własnej skórze :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne nowości :) Miodową Mydlarnię też mam w planach bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytam o wszystkim co tutaj przedstawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście naj są Chanel, ale tak na serio to kremik do rąk z trawą cytrynową ma tez specjalne miejsce w moim sercu :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znasz ten krem do rąk? jestem na etapie poszukiwania naturalnych produktów do pielęgnacji dłoni, więc ta próbka spadła mi jak z nieba ;)))

      Usuń
  6. Miodowa Mydlarnia mnie zaciekawiła i puder Benefit :) aaa i maska kwiaty polne,przepadam za kwiatami polnymi i dlatego :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty